założenie wizytówki w google moja firma

Jak założyć wizytówkę w Google Moja Firma?

Prowadzisz firmę? Chcesz odnieść sukces ze swoim biznesem? Reklama w Internecie może okazać się niezbędna. Duże rezultaty przynosi również wizytówka w Google Moja Firma. Nie tylko lokalizuje twoją działalność, wskazuje klientom drogę do siedziby firmy, ale wpływa też pozytywnie na pozycjonowanie lokalne. Jak założyć wizytówkę w Google? Jakie dane przy zakładaniu są najistotniejsze?

Jak uruchomić wizytówkę w Google?

 Zastanawiasz się jak założyć wizytówkę w Google Moja Firma? Podpowiadamy! Uruchomić wizytówkę Google możemy w kilku prostych krokach. Wystarczy wejść w Google Maps, kliknąć ikonę zakładania nowej firmy. Następnie – przenosimy się do specjalnego kreatora. Tam po kolei uzupełniamy wszystkie okienka. Przede wszystkim musimy  wpisać pełny adres siedziby naszej firmy. Warto podać pełną nazwę przedsiębiorstwa, taką jaką zapisywaliśmy podczas rejestracji naszej placówki. Pamiętajmy, że klienci będą poszukiwać naszej usługi po nazwie. 

założenie wizytówki w google moja firma

Jak przejść przez kreator Google Moja Firma?

Kreator Google w bardzo przejrzysty sposób przeprowadza nas po kolejnych etapach stworzenia wizytówki Google. W następnych krokach  określamy, w jaki sposób prowadzimy naszą firmę. Czy świadczymy usługi wyłącznie w siedzibie naszej firmy? Czy może dojeżdżamy do klienta? Wszystkie takie informacje są bardzo ważne. Pozwalają lepiej zrozumiesz profil naszej działalności. Klient wchodząc na taką dokładnie wypełnioną wizytówkę, od razu wie, czy jest to to czego szuka. W obrębie wizytówki Google dobrze jest wypisać zakres usług naszego przedsiębiorstwa. 

Istotne jest aby podać również przedział godzin oraz dni w jakich pracujemy. Z najnowszych badań wynika, że internauci bardzo często przeglądając wyszukiwarkę Google, a co za tym idzie firmowe wizytówki poszukują informacji o godzinach działania firm lub sklepów. Nie zaszkodzi dodać również kilka zdjęć. Wizytówki Google, które mają zdjęcia w swojej zawartości cieszą się większym zainteresowaniem przeglądających. Kiedy już wypełnimy wszystkie elementy w kreatorze, musimy zweryfikować nasze dane. Google wyślę na adres naszej siedziby list ze specjalnym kodem. Po jego wpisaniu nasza wizytówka będzie w pełni aktywna. 

Wizytówka Google Moja Firma. Dlaczego warto?

Jak założyć wizytówkę w Google? To już wiemy. Teraz należy zastanowić się, jakie są zalety stworzenia wizytówki firmowej w Google? Jest ich bardzo wiele. Przede wszystkim internauci poprzez wizytówkę Google mogą szybciej, sprawniej  znaleźć naszą firmę w Internecie. Jest to szczególnie ważne, jeśli mówimy o firmach działających stacjonarnie. Tutaj  prosty przykład. Firma x działa na warszawskim Mokotowie. Osoba, która szuka usługi właśnie w tej lokalizacji wpiszę dokładną nazwę dzielnicy. Jeśli naszej firmy nie zobaczy na mapie Google, nie skorzysta z naszych usług. Proste i logiczne. Wizytówka Google jest połączona z GOOGLE GPS.  Klient klikając nazwę firmy może od razu wyznaczyć trasę do danego przedsiębiorstwa. 

Porozmawiajmy o Twojej wizytówce Google 🙂




    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę COSMOSEO. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.

    Jak założyć wizytówkę w Google, która wspiera pozycjonowanie?

    Warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden atut. Wizytówka Google Moja Firma wspiera pozycjonowanie. Każdy ruch, każda część wizytówki – oddziałuje na jej pozycję w wyszukiwarce. Bardzo istotne są opinie Google. Im wyższe, tym oczywiście lepiej. Możemy po realizacji zlecenia zachęcać klientów do wyrażania swojej opinii w wizytówkach Google. Każdy pozytywny komentarz sprawi, że będziemy lepiej widoczni dla algorytmu w Google. 

    Jak odpalić wizytówkę w Google? Z pomocą specjalistów? Czy samemu?

    Jak założyć wizytówkę w Google? Jak widać nie wymaga to specjalnych predyspozycji. Prostą, nieskomplikowaną wizytówkę Google z powodzeniem założymy sami. Czy warto zatem zlecać taką pracę specjalistycznym agencjom reklamowym? Jeśli zależy nam na dobrym i skutecznym pozycjonowaniu oraz właściwej widoczności w Google – jak najbardziej tak! Pracownicy agencji reklamowych wiedzą jak założyć i przede wszystkim, jak poprowadzić stworzoną już wizytówkę Google, aby przełożyła się ona na sukces marki. Agencje interaktywne doskonale zarządzają wizytówkami Google. Monitorują widoczność wizytówki. Dodają nowe zdjęcia. Uzupełniają wiadomości o firmie. Zarówno te dotyczące świadczonych usług, jak i godzin funkcjonowania firmy. Warto jednak pamiętać, że sama wizytówka nie wystarczy, aby nasza firma była dobrze pozycjonowana. Działania w obrębie wizytówki Google zawsze muszą iść w parze z innymi ruchami w sieci. Jeśli jednak zamówimy usługę założenia i prowadzenia wizytówki Google specjalistom – nie zawiedziemy się.